فلزیاب

فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب ,فلزیاب pi ,قیمت فلزیاب

  • کیت فلزیاب پرقدرت پالسی
  •  کیت فلزیاب

    کیت فلزیاب پر قدرت پالسی فرکانس پایین با برد 3.5 متر مفید  

     کاملاساخت و طراحی توسط  خودم با حساسیت به تمام فلزات

    با ارزش, از جمله طلا با ثبات و پایداری بالا حین کار و عدم حساسیت

    به لایه های زمین .این فلزیاب در 2 نوع اراعه میشود یکی با السیدی و 

    دیگری بدون السیدی و دارای میتر که انتخاب ان بستگی به سلیقه

    خریدار دارد که از نظر برد هر دو یکسان میباشند.

    امکانات السیدی :نمایش اسکیل بار خطی و میزان باطری

    همراه با باطری و لوپ , بدون جعبه و قاب و امکانات جانبی

    ولتاژ کاری ان 18 ولت   و بدون تفکیک میباشد

    این فلزیاب با یک لوپ 45 سانتی اراعه میشود و لوپ 1*1 

    ان جدا سفارش داده میشود  

    تست برای سکه طلا 45 سانتی متر

    فلز 30 *30 با لوپ 45 در 160 cmو با لوپ 1*1 در 200 cm

    برد مفید ونهایی 3.5 متر میباشد

     ارسال با پست پیشتاز به تمام نقاط

    قیمت 1000000 تومان 


    09309031619     مهندس صفایی



    نظرات شما عزیزان:

    عماد
    ساعت23:45---24 خرداد 1395
    سلام خدمت مهندس صفایی
    من دنبال یک دستگاه نقطه زن درحدود سه تومن هستم
    میگن دستگاه تو این قیمت بیشتراز یکمترزیرخاک نمیزنه وباقی حرفها تبلیغاته درضمن با دیپ مستر2009کارکردم که متاسفانه دستگاهش اصلا کارایی نداره ونخریدمش
    آیا واقعا دستگاهی باتشخیص عمق سه متر با تفکیک طلا ونقره دارین که واقعا توهرخاکی کارکنه و توان حذف فرکانس هایه هرز رو داشته باشه؟
    البته صداقت شما درپاسخ به دوستان موجب شد همچین سوالی بپرسم
    جون تو کاتالوگ و تبلیقات دستگاه رو تا عرش اعلی میبرن و تو عمل هیچی خبرنیست
    ممنونم از صداقت شما
    ومهارت وتخصص شمارو تحسین میکنم


    مهندس کاشانی
    ساعت12:28---30 شهريور 1394

    لطفا درمورد دستگاهی که ساخته اید و چنانکه دستگاه دیگری درحال ساخت دارید برایمان اطلاعاتش را ارسال فرمایید.
    باتشکر
    پاسخ:با کمال میل مهندس گرامی لطفا بفرمایید در چه موردی اطلاعات میخواهید؟



    علی
    ساعت16:22---28 شهريور 1392
    سلام جناب مهندس

    لطفا بگید آیا فلزیابی با امکان تفکیک با استفاده از کلید با برد 3-4 متر دارین.

    مثلا با زدن کلید به حالت گلد فقط طلا بزنه ؟

    لطفا مشخصات و قیمت بفرمائید.

    یاعلی
    پاسخ:این مدلی که شما میخواید دارم ولی یکم این مدل قدیمی شده الان تفکیک بصورت دجیتالی شده


    مجتبی
    ساعت13:43---29 فروردين 1391
    سلام مهندس صفایی

    ضمن خسته نباشی من با خیلی از ردیابها و نقطه زنها کار کردم خودم هم ردیابهای ساختم که برد زیادی داشت اما همیشه خطا گرفتم شاید هم باری نبود . اما همیشه در ارزوی یک نقطه زن دقیق و بی خطا بودم باقیمت مناسب و فقط طلا بزنه . ایا نقطه زنی میتونین بهم بدین که با لپ 45 بتونه بسیار بالا بزنه و به وسیله سوت بتونم متوجه بشم که اون فلز طلاست یا مس یا آهن یا نقره و بالانس اتوماتیک و دستی باشه اگه کیت هم بود چه بهتر منتظر ایمیلتون هستم


    مجتبی
    ساعت13:42---29 فروردين 1391
    سلام مهندس صفایی
    ضمن خسته نباشی من با خیلی از ردیابها و نقطه زنها کار کردم خودم هم ردیابهای ساختم که برد زیادی داشت اما همیشه خطا گرفتم شاید هم باری نبود . اما همیشه در ارزوی یک نقطه زن دقیق و بی خطا بودم باقیمت مناسب و فقط طلا بزنه . ایا نقطه زنی میتونین بهم بدین که با لپ 45 بتونه بسیار بالا بزنه و به وسیله سوت بتونم متوجه بشم که اون فلز طلاست یا مس یا آهن یا نقره و بالانس اتوماتیک و دستی باشه منتظر ایمیلتون هستم
    پاسخ:به به اقا مجتبی شما دیگه چرا شما که خودتون استاد ردیاب زنی هستید ولی بازم خطا با ردیاب! آرزو چرا همچین دستگاهی دارم دوست عزیز تماس بگیرید


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:

    نویسنده: صفایی ׀ تاریخ: شنبه 18 تير 1390برچسب:کیت فلزیاب,کیت فلزیاب قوی,کیت فلزیاب پالسی,کیت فلزیاب صوتی,کیت فلزیاب عالی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

    CopyRight| 2009 , xn--mgbc2a0dp13f.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
    Powered By LoxBlog.Com | :
    فلزیاب.loxblog.com